zondag 20 mei 2012

Clutch

Tijdens mijn zoektocht naar de ultieme clutch, kwam ik mooie, maar ook aparte tegen! Deze wil ik graag even met jullie delen. Wat vinden jullie bijvoorbeeld van deze?
Recycled Keyboard Clutch Purse, gemaakt van toetsenbordknopjes.

Tighty Whity, bedacht door Jeremy Scott.Verkrijgbaar voor 'maar' €370,- Zie je jezelf er al mee lopen? ;)

Spiked clutch, van Corto Moltedo. Ouch!


Ecoist MTA clutch, 100% hergebruikte NYC maps.

Rafe New York Maryanne Minaudiere Clutch, patchwork van kleine stukjes hout. $495,-


Chanel Tape Clutch, Coco Chanel

Knuckle Ring Clutch, Super toffe clutch! Als je deze clutch draagt, heb je meteen hele gave ringen om. Echt een eye-catcher!

Nog zo'n mooie Knuckle Ring Clutch!

De Knuckle Ring Clutch is geïnspireerd op de die van Alexander McQueen.
Deze zijn alleen ietsje duurder. Voor maar $1.995,- heb je deze Python Duster Clutch.

Ik sluit af met deze ontzettend mooie Skull Clutch, die ik eigenlijk errug graag wil hebben! Er zitten allemaal kleine doodskopjes op. De clutch is ook lekker groot. Wat ik erg mooi vind. <3

With love,
Suuz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten