woensdag 6 juni 2012

Nail Art

Zoals je misschien wel gezien hebt in mijn eerdere blogs ben ik gek op nagellak. Ik lak mijn nagels meestal 1 kleur en soms 2 kleuren tegelijk. Graag wil ik zelf meer Nail art uitproberen. Zoiets? ;)
Cute!

Rupsje Nooitgenoeg!






Ben & Jerry's!

Super gedetailleerd!




Ehm.. Too much?

Ciaté Caviar
Het nagellak merk Ciaté heeft iets nieuws uitgebracht. Namelijk kaviaar nagellak! Er zit geen echte kaviaar in, maar hele kleine kraaltjes/balletjes.

 Ze zijn momenteel nog niet in de winkels verkrijgbaar. Wel online. O.a. bij de site van Ciaté:

Maar ook in Nederland:

De kraaltjes/balletjes zitten niet in de nagellak zelf. Deze moet je er zelf opdoen. Hier een kleine handleiding:


Ik houd het voorlopig nog even bij simpele Nail art. Hopelijk vind ik veel slachtoffers bij wie ik het mag uitproberen. Wie bied zich vrijwillig aan? ;)

XOXO
Suuz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten